Ali si prvo rekao da crkva prihvata naučna otkrića... dakle...
Citam sad ponovo svoje postove i ne vidim gde sam spomenuo crkvu.
Priroda, tj. zakoni prirode ne funkcionišu po principima mož' da bidne, nego onako, da utrošak energije bude najmanji, tj. da je sam proces "najisplativiji".
Priroda da... a mi smo govorili o Bogu...
TE i BB ne uključuju boga zato što je on suvišan spram procesa definisanih fizičkim i drugim izvedenim zakonima. Dakle, ne postoji potreba ni za stvaraocem, a kamoli za rukovodiocem na neki način.
Te dve teorije( i bilo koja druga) ne ukljucuju Boga zato sto se bave iskljucivo prirodnim mehanizmima. No, one nikako ne negiraju mogucnost natprirodne intervencije, tj. da je Bog mogao da se posluzi prirodnim procesima pri stvaranju. Jednostavno, one nista ne govore o tome. Ni za ni protiv.
Vidis, nema nista oko cega se ti i ja ne bismo slozili. Sve sto si rekao bez dileme prihvatam. Ali mi i dalje nisi objasnio kako to ja ili neki drugi vernik nasom verom u Boga tvorca negiramo te naucne teorije. Mislim, ne verujem da ces reci kako ih negiramo tako sto verujemo u nesto cime se te teorije ne bave, tj. sto ne pokusavaju da objasne.
Obzirom da je Stiven Hoking uspešno pokazao da pre Velikog praska nije postojao protok vremena, nije postojao ni bog kao uzročnik, jer ne bi imao vremena da uzrokuje, tj. pokrene procese.... koji su uzgred vrlo lepo definisani zakonima fizike, te je bog opet redundantan u toj "jednačini".
Niti mu je trebalo vreme jer njegovo postojanje za isto nije vezano. On nije zarobljen u prostor-vremenu kao mi.
Hipoteza o bogu kao pokretaču Velikog praska je oborena.
Zivo me zanima kako si uspeo da oboris hipotezu koja je neoboriva?
Naravno, ne branim nikome da veruje da je bog pokretač Velikog praska ili evolucije, ali to nije naučno utemeljeno, pa samim tim nije ni racionalno validno.
To sto nije naucno utemeljeno ne znaci da je oboreno.